luni, 22 ianuarie 2018

CORNETE CU CREMA DE VANILIE SI FRISCA ...






INGREDIENTE :


  • aluat foietaj 800 gr
  • crema vanilie : 2 budinci vanilie ,800 ml lapte ,5,6 linguri zahar,150 gr unt ,vanilie
  • 250 ml frisca proaspata batuta + 3 linguri zahar


MOD DE PREPARARE :


   Aluatul de foietaj intins ,se taie in fasii cam de 2 cm .Formele de cornet le-am incalzit un pic in cuptor,apoi am rulat aluatul rece pe ele in spirala .



Le dam la copt pana capata o culoare frumoasa cca 15 min .



   Se scot cu grija  asa fierbinti ,se pun pe o farfurie la racit ,apoi se umple cu diferite creme ,frisca ,ciocolata sau spuma de fructe.


   In cazul de fata ,am preparat crema de vanilie astfel : am fiert budincile cu lapte si zahar.Dupa ce s-au fiert le-am racit un pic, apoi am adaugat untul si am amestecat energic .


Dam crema la racit apoi adaugam frisca batuta cu zahar si mixam pana ce se formeaza o crema spuma .




   Cu ajutorul unui pos umplem cornetele cu crema de vanilie, pudram cu zahar si dam la rece .




POFTA BUNA !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu