miercuri, 1 iunie 2016

TORT CU CREMA DE IAURT SI KIWI SI GANACHE DE CIOCOLATA CU LAPTE....



RETETA :
2 BLATURI din 6 oua fiecare,intr-un blat am adaugat colorant alimentar verde
CREMA IAURT :
am ales un iaurt de 400 gr ,cu grasime mai mare ,am adaugat zahar ,gelatina hidratata ,le-am mixat un pic ,3 buc kiwi si ananas taiat marunt si vreo 200 ml frisca batuta ,am dat-o la rece 
CREMA GANAGHE:
frisca lichida usor incalzita ,cam 200 ml ,am adaugat 2 buc ciocolata cu lapte ,dupa ce s-a topit topit ciocolata am dat-o la rece vreo 30 min ,apoi am mixat-o obtinand o crema fina si ferma
ASAMBLAREA :
se vede in foto ,fiecare blat l-am taiat in doua ,le-am insiropat usor cu sirop de ananas si rom,am adaugat crema de iaurt la mijloc si cealalta crema intre foile de sus si cele de jos ,apoi tortul l-am imbracat in frisca .






Mentionez ca nu stiu gramajele ingredientelor fix ,le pun dupa cum cred ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu