joi, 11 mai 2017

CIUPERCUTE SOTATE SI MAMALIGUTA ...






INGREDIENTE :


  • 500 gr galbiori de padure si bureti de roua
  • 3 fire ceapa verde
  • un fir usturoi verde
  • 4 linguri ulei de masline
  • o lingurita unt
  • smantana sau iaurt
  • patrunjel
  • sare
  • piper


MOD DE PREPARARE :



   Am scos de la congelator ciupercile ,am turnat peste fiecare cutie apa fierbinte si apoi am scurs-o ,deoarece asa se scot mai usor ciupercile din cutiile inghetate ...







   Intr-o tigaie am pus ceapa si usturoiul tocate,am adaugat uleiul ,untul si vreo 5 linguri apa ,cand  au inceput a fierbe,am adaugat ciupercile scurse,care in prealabil au fost date intr-un clocot ...
Lasam sa fiarba pana scade toata apa ,potrivim de sare si piper ,eventual si un pic de delikat .
Ornam cu patrunjel si servim cu smantana si mamaliguta ....


POFTA BUNA !!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu